Pogosta vprašanja
Kakšen je postopek vrnitve izdelkov v primeru odstopa od pogodbe?
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
1. Na e-naslov info@zstekavcic.si nas obvestite, da odstopate od pogodbe in napišite št. računa.
2. Izpolnite obrazec za vračilo blaga, ki je na voljo v PDF obliki na tej povezavi: Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe.
3. Obrazec za vračilo blaga skupaj z izdelkom pošljite na naslov: ŽS Tekavčič d.o.o., Ljubljanska cesta 6b, 1295 Ivančna Gorica. Prosimo, poskrbite, da boste blago dali v originalno embalažo in ga zaščitili enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu.
Artikel je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer neuporabljenega, nepoškodovanega in v nespremenjeni količini.
Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14-ih dneh od prejetja vrnjenih artiklov na vaš bančni račun. Edini strošek, ki vas v primeru vračila bremeni, je strošek vračila artiklov. Ne sprejemamo paketov z odkupnino.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 059 716 008.
Kaj storim v primeru okvare stroja v obdobju veljavne garancije?
Z izdelkom, garancijskim listom in računom se oglasite pri nas, na naslovu: ŽS Tekavčič d.o.o., Ljubljanska cesta 6b, 1295 Ivančna Gorica. Zadevo bomo poskusili rešiti v najkrajšem možnem času. Če imate prej še kakšna vprašanja ali dvome, nas pokličite na telefonsko številko 059 716 008.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.
Kaj storim, ko odkrijem neskladnost blaga oz. napako?
Priporočamo vam, da se za reklamacijo artikla zglasite na lokaciji podjetja ŽS Tekavčič d.o.o., Ljubljanska cesta 6b, 1295 Ivančna Gorica in tako najhitreje rešimo. V kolikor se pri nas ne morete oglasiti, nam preko e-poštnega naslova info@zstekavcic.si sporočite, kakšna napaka se je pojavila, in sicer tako, da nam pošljete naslednji obrazec: Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika iz jamstva glede neskladnosti blaga. Odgovor z informacijami, kako se bo reševalo dalje, lahko pričakujete v najkrajšem možnem času. Artikel lahko v primeru, da ste prepričani o napaki, skupaj z obrazcem (Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika iz jamstva glede neskladnosti blaga) tudi pošljete po pošti na naslov ŽS Tekavčič d.o.o., Ljubljanska cesta 6b, 1295 Ivančna Gorica.
V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo pri podjetju Pošta Slovenije ali GLS - General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o. (odvisno od izbranega dostavljalca, ki je kupcu dostavil paket) in nas o reklamaciji obvestiti na info@zstekavcic.si.
Dalje za ureditev zadeve poskrbimo mi skupaj z dostavno službo in vas kontaktiramo za dokončno rešitev reklamacije.
Za natančnejše informacije pokličite na telefonsko številko 059 716 008.
Kakšne so možnosti plačila v spletni trgovini www.zstekavcic.si?
ŽS Tekavčič d.o.o. v spletni trgovini omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu (po prejemu plačila po ponudbi oziroma predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave),
- s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners club),
- obročno plačevanje: z nakupi na obroke Leanpay do 84 obrokov do največ 12.000 EUR.
Kako uporabljam Leanpay obročna plačila v spletni trgovini?
Potem, ko ste se odločili za nakup v spletni trgovini, dodali artikle v košarico in prišli do načinov plačila, kot možnost plačila izberete: Leanpay – plačilo na obroke. Za nakup na obroke z Leanpay potrebujete osebno izkaznico, državljanstvo RS, telefonsko številko, zapis v kreditnem registru Sisbon, ki ga ima vsak, ki je v Sloveniji pri katerikoli poslovni banki kadarkoli uporabljal vsaj eno od storitev: transakcijski račun z rednim limitom, kreditne kartice, kredit pri banki ali leasing pri izdajatelju leasinga ter v nekaterih primerih tudi kreditno kartico za spletni nakup. Več si lahko preberete tukaj: https://www.leanpay.si/.